Prekių pristatymui bendradarbiaujame su LP Express ir Smartpost Itella. Tai suteikia galimybę pristatyti prekes į Jūsų pasirinktą vietą (namus ar darbą) arba į Jums patogiausią siuntų terminalą (paštomatą).
Jei pasirinkote pristatymą į namus ar darbą, kurjeris Jus iš anksto informuos SMS (trumpąja žinute) apie numatomą pristatymo datą. Atėjus pristatymo dienai, kurjeris susisieks su Jumis ir susitars dėl tikslaus pristatymo laiko. Na, o jei pageidausite pakeisti pristatymą adresą - tai galėsite atlikti nemokamai (tame pačiame mieste).
Svarbu: prieš priimdami prekę iš kurjerio apžiūrėkite pakuotę. Jei pastebėsite pakuotės trūkumus (sulamdyta, matosi drėgmės požymiai, suplėšyta) - atsisakykite priimti siuntą (jei priimsite siuntą, kurios pakuotė pažeista - mes negalėsime kompensuoti Jūsų patirtų nuostolių).
Būtume dėkingi, jei mus informuotumėte apie tokį atvejį, kai Jūs atsisakėte priimti siuntą dėl to, kad ji buvo pažeista, el. paštu labas@meiva.lt arba tel. +370 600 09994. Tai leis mums greičiau išsiųsti Jums naują siuntą.
Išsisaugokite prekes savo norų sąraše, kad įsigytumėte vėliau
🍪 Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.